קרנות השוטרים טלפון שירות לקוחות

מהן קרנות השוטרים כרטיסים

קרנות השוטרים כרטיסים הוא למעשה מועדון הרווחה אשר מיועד לעובדי משטרת ישראל ובני המשפחה הקרובה שלהם. המועדון מרכז מגוון בלתי מוגבל של הטבות במגוון גדול של תחומים החל מדיור, נופש, פנאי, הופעות, הנחות ברשתות שונות ועוד. קרנות השוטרים כרטיסים מעניקים למחזיקים בהם הנחות משתלמות ואפשרות להוזיל כמעט כל עסקה בכל תחום. כחלק מההטבות שמאפשרים להם הכרטיסים, יכולים עמיתי מועדון קרנות השוטרים להנות מביטוחים מוזלים, מחירים חסרי תחרות והטבות רבות. קרנות השוטרים כרטיסים הם למעשה כרטיסי אשראי, שמונפקים לעובדי משטרת ישראל ובני משפחותיהם, אשר מאפשרים למשתמש בהם להנות ממגוון הטבות והנחות מיוחדות לכרטיסים מסוג זה. כרטיסי קרנות השוטרים מיועדים בין השאר גם לגמלאי משטרת ישראל ומשפחותיהם.

יתרונות קרנות השוטרים כרטיסים

ראשית כל מועדון קרנות השוטרים כרטיסים מאפשר אך ורק לעובדי משטרת ישראל ולגימלאיה להנות ממגוון ההטבות המוצעות בו. כלומר שרק מי שעובד או עבד בעבר במשטרה יוכל בכלל להיכנס למועדון ולבקש שינפיקו עבורו כרטיס של קרנות השוטרים. עובדה זו הופכת את החברות וההצטרפות למועדון של קרנות השוטרים לפופולארית ואטרקטיבית, בעיקר משום שההטבות הניתנות במסגרת חברות במועדון ובעלות על כרטיס זה הן ייחודיות למועדון זה. כרטיס זה אומנם דורש תשלום של דמי חברות שנתיים, אך סכום זה משתלם, ביחס לחיסכון הגדול שמהווה הכרטיס עבור חברי המועדון.

כיצד מזמינים קרנות השוטרים כרטיסים

את קרנות שוטרים כרטיסים פשוט ונוח להזמין דרך הטלפון, באמצעות חיוג למספר הטלפון 02-622-5217 שלוחה 7 והצטרפות לקרנות השוטרים. לצורך ההצטרפות יהיה עלינו להוכיח קשר למועדון על ידי עבודה במוסד משטרת ישראל או קרבה משפחתית ראשונה לעובד. לאחר כן נוכל להזמין את הכרטיס ישירות הביתה ולהתחיל להנות באופן מיידי מהנחות והטבות המועדון השונות.

אולי יעניין אותך גם

קרנות השוטרים טלפון שירות לקוחות
Please select listing to show.