כרטיס אשראי שופרסל

מהו כרטיס אשראי שופרסל

כרטיס אשראי שופרסל הוא למעשה כרטיס אשראי של חברת לאומי קארד. כרטיס זה הינו כרטיס אשראי לכל דבר, אשר מקנה לנו אפשרות לשלם על רכישות בתשלומים, בקרדיט, לקבל הלוואות, לצפות בהיסטורית התשלומים שלנו באינטרנט או בדפי הפירוט ואפילו להנות מהנחות הכרטיס, כפי שהן מתעדכנות באתר לאומי קארד מפעם לפעם. בנוסף לכל אלה כרטיס זה משוייך למועדון הלקוחות של שופרסל, אשר מקנה לבעליו מגוון הטבות ייחודיות נוספות ברשת שופרסל וברשתות נוספות (כמו פז ויילו לדוגמא), כאשר הטבות אלה הן ייחודיות לבעלי כרטיס האשראי של שופרסל והן מאפשרות לנו לחסוך עד אלפי שקלים בשנה. מחזיקי כרטיס אשראי שופרסל נהנים מקופונים למוצרים, אשר מותאמים להם באופן אישי, הנחות קבועות בכרטיס וכסף מזומן בחגים ובמועדים מסוימים, שמוחזר להם באמצעות תלושים לקנייה ברשת.

יתרונות כרטיס אשראי שופרסל

לכרטיס אשראי שופרסל ישנם יתרונות רבים על פני כרטיסי אשראי אחרים. במידה ואתם נוהגים לקנות ברשת שופרסל מומלץ להחזיק כרטיס אשראי שופרסל אחד לפחות. כרטיס זה יאפשר לנו לחסוך בעלויות הקניות החודשיות שלנו, שכן ידוע כי ההוצאות על קניות שוטפות לבית הן חלק ניכר מההוצאות הכוללות של כל בית אב. לכרטיס אשראי של שופרסל ישנם יתרונות רבים, שאינם קשורים באופן ישיר לרשת שופרסל, כמו למשל רשת פז ורשת yello. כרטיס אשראי שופרסל מאפשר ללקוחותיו להנות מהלוואות אטרקטיביות מחוץ למסגרת באישור מיידי וללא תלות באישור חיצוני.

  • הזמנת כרטיס אשראי מסוג ויזה כאל – הזמנת כרטיסי ויזה כאל – Cal
  • הזמנת כרטיס אשראי מסוג לאומי ויזה – הזמנת כרטיסי לאומי ויזה
  • הזמנת כרטיס אשראי מסוג ישרכארט – הזמנת כרטיסי ישרכארט

כיצד ניתן להזמין כרטיס אשראי שופרסל

כדי להזמין כרטיס אשראי שופרסל תוכלו לגשת לסניף השופרסל הקרוב למקום מגוריכם ולהזמינו. במידה ואינכם מעוניינים לצאת מהבית לצורך כך, תוכלו לחייג באופן מיידי למספר הטלפון 5083* שלוחה 7 ולהזמין כרטיס אשראי שופרסל, אשר יישלח ישירות לביתכם. ההזמנה היא מהירה ופשוטה ובתוך מספר ימים בודדים כבר תוכלו להנות מההטבות השונות שכרטיס אשראי שופרסל מקנה לכם.

אולי יעניין אותך גם

כרטיס אשראי שופרסל
Please select listing to show.