הזמנת כרטיס לאומי גודיז (Goodies)

שירותי לאומי גודיז (Goodies)

בנק לאומי מציעה ללקוחותיה מגוון רחב שירותים והטבות. החל ממספר כרטיסי אשראי ומועדונים שונים, קבלת הלוואות, הטבות לסטודנטים, מועדוני לקוחות, הטבות פינוקים פלוס והטבות נוספות. כלקוח לאומי קארד (MAX) או גודיז  תוכל להנות מכלל השירותים המוצעים, זאת בנוסף לשירותי הניהול הפיננסי של לאומי.

באתר האינטרנט של החברה תוכלו לפקח על ההוצאות שלכם בפילוג לפי קריטריונים שונים. כרטיסי אשראי של בנק לאומי הינם כרטיסים המכובדים בכל בתי העסק והם מציעים ללקוחותיהם כרטיסי אשראי בנקיים או חוץ בנקאיים.

הזמנת כרטיסי אשראי לאומי

בכדי להזמין כרטיס אשראי של לאומי ויזה, מומלץ להיכנס לאתר האינטרנט של החברה לצורך מילוי שאלון קצר, שיסייע לנו לבחור את סוג הכרטיס המועדון המומלץ לנו ביותר. ניתן ליצור קשר עם לאומי קארד בטלפון מספר 5522*. קיימים מספר סוגים שונים של כרטיסי אשראי בלאומי קארד, כשהמוכר מכולם הוא כרטיס המולטי, אשר מאפשר למחזיקים בו לקבוע את גובה ההחזרים החודשיים בהתאם להכנסות שלו. כמו כן קיימים מועדונים שונים כמו מועדון שופרסל, מולטי עזריאלי ויש.

מגוון הטבות עם לאומי גודיז במגוון בתי עסק

לקוחות לאומי ויזה נהנים ממגוון עצום של הטבות ומבצעים. החל מהנחות קבועות באלפי בתי עסק שונים וגם בהטבות הפינוקים פלוס, אשר מאפשרות להם להנות מפינוקי 1+1 במגוון בתי קולנוע, אטרקציות, הופעות, חופשות בארץ ובעולם ובארוחות בוקר בכל רחבי הארץ. כמו כן תהנו מהטבות משתנות לתערוכות או אירועים מיוחדים המתקיימים בארץ לאורך השנה.

שירותי לאומי לעסקים

בנק לאומי מציעה מגוון מוצרים חשובים לבעלי העסקים. בינהם נמצא מערכות סליקה חדישות, כרטיסי גיפט כארד לעובדים, דוחות נתוני העסק אפילו באמצעות הנייד, פרסום בנייד של לקוחות פוטנציאלים חדשים הנמצאים בסביבת בית העסק שלך, סליקה דרך האינטרנט ודרך הסמארטפון ובנוסף את אתר המדיות של לאומי , המספק מידע פיננסי ודוחות כלכליים בכל רגע נתון אודות העסק.

שירות לקוחות לאומי גודיז (Goodies)

שירות הלקוחות של לאומי ויזה זמין עבורכם בכל יום בשעות הפעילות בטלפון 5522*. ניתן לפנות למוקד השירות בשאלות בנושא כרטיסי אשראי, מועדי חיוב, הטבות, מועדונים, גניבות ואובדן כרטיסים ואפילו לצורך תמיכה טכנית באתר או באפליקציה.

המוקד פעיל בימים ובשעות: א'-ה': 17:00-8:00 | ו' 12:00-8:00

ביטוח נסיעות לחו"ל

כרטיסי האשראי של בנק לאומי מאפשרים ללקוחותיהם להנות מביטוח נסיעות לחו"ל במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד או ללא תשלום בכל נסיעה בהתאם לסוג כרטיס האשראי. החברה המבטחת הינה AIG וניתן לפנות אליהם בטלפון 5522* חשוב להפעיל את הביטוח לפני כל נסיעה לחו"ל ולוודא קבלת מספר פוליסת ביטוח מהחברה המבטחת.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיס לאומי גודיז (Goodies)
Please select listing to show.