הזמנת כרטיס אשראי הוט

מועדון לקוחות הוט

מועדון לקוחות הוט אשר הוקם בשנת 1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים בישראל, הוקם כדי לתת מענה לאלפי לקוחות, שמעוניינים במועדון שירכז עבורם הטבות והנחות קבועות במגוון רחב של בתי עסק. המועדון פעיל בכמאתים וחמישים מקומות עבודה ומאפשר גם לילדי החברים בו, אשר מעל גיל 21 להצטרף אליו. כיום המועדון מונה כמאה ושישים אלף חברים. עמיתי המועדון הם לרוב נמצאים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיות השכירים במשק. החברות במועדון איננה כרוכה בתשלום וניתן לבצע אותה באמצעות כרטיס האשראי של ישראכארד בלבד. הכרטיס נקרא ישרכארד הוט והוא ניתן לחברי המועדון ללא חיוב דמי כרטיס. המטרה העיקרית של המועדון היא להקנות לחבריו מגוון הטבות והנחות בבתי עסק שונים, אשר יכולות להגדיל את הכנסתם הפנויה ולשפר את הרווחה שלהם, ברמה הצרכנית והחברתית.

הצטרפות למועדון

כדי להצטרף למועדון הלקוחות של הוט ניתן להגיש בקשה באמצעות האתר, או בטלפון 5646*. ההצטרפות למועדון כרוכה בהצטרפות לכרטיס האשראי ישראכארד הוט, אשר מונפק באמצעות חברת ישרכארט. הזמנת כרטיס אשראי ממועדון הוט ניתנת רק לחברים בהסתדרות ההנדסאים, טכנאים אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, אשר עובדים כשכירים באחד מבתי עסק, אשר קיימים ברשימה אותה ניתן למצוא באתר של המועדון. ניתן לממש זכות להנפיק כרטיס אשראי ממועדון הוט גם לילדי העובדים אשר מעל לגיל 21.

הטבות

כחלק מהחברות במועדון הלקוחות הוט תהיו זכאים למגוון רחב של הטבות בכחמשת אלפים בתי עסק שונים בכל תחומי הצריכה, החל מהלבשה, דלק, נופש, אלקטרוניקה, רכב, נדל"ן ועוד. את רוב ההטבות תקבלו במעמד החיוב בכרטיס, אך קיימות גם הנחות קופה ומבצעי לקוחות שונים. לדוגמא כרטיס התו החכם, אותו תוכלו לטעון בסכום כסף שאוטומטית יזכה אתכם ב15% הנחה. את הכרטיס תוכלו לממש במגוון העסקים שבהסדר. כמו כן תהנו מתנאים נוחים בניהול חשבון בבנק הבינלאומי והטבות פיננסיות נוספות במסגרת החשבון. בנוסף תהנו ממסלול הוט שופינג, שהוא פורטל קניות באינטרנט ובחו"ל שיאפשר לכם לבצע רכישות במחירים משתלמים וללא סיכון.

הזמנת כרטיסי מועדון לקוחות הוט (אשראי)

כאמור ההצטרפות למועדון הלקוחות הוט מותנת בהנפקת כרטיס אשראי מועדון הצרכנות הוט. כדי להנפיק את הכרטיס עבור העובדים בחברות בהסדר, או לילדיהם שעברו את גיל 21, ניתן להתקשר לטלפון 5646*, או להגיש בקשה מקוונת דרך אתר האינטרנט של המועדון, או באתר של חברת ישרכארט.

שירות לקוחות

שירות הלקוחות של מועדון הלקוחות הוט זמין עבורכם בכל שעה באתר האינטרנט של המועדון ובדף הפייסבוק שלהם. כמו כן תוכלו להתקשר לטלפון 5646* ולקבל עדכונים אודות הטבות ושירותי המועדון וכמובן להצטרף אליו.

ניתן לשלוח הודעות טקסט דרך פייסבוק או וואטסאפ או דרך דוא"ל [email protected].

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיס אשראי הוט
Please select listing to show.