הזמנת כרטיסים לשלמה ארצי

שלמה ארצי

שלמה ארצי מייצג בעיני רבים את דור המוזיקה הישן. אחד מהאמנים הידועים והאהובים ביותר לישראל. זה שמצליח למלא את קיסריה מספר פעמים בשנה. שלמה ארצי הוא זמר ויוצר, אשר כותב את שיריו ומלחין אותם ואחראי ללא מעט פזמונים ישראלים שהפכו לקלאסיקות. שלמה ארצי הוא אחד מהזמרים המוערכים ביותר בישראל. יתרונו הגדול הוא שהוא פונה לכל סוגי הקהלים ואין אדם שלא מתחבר למוזיקה הכנה והמקורית שלו.

ביוגרפיה

שלמה ארצי התחיל את דרכו המוזיקלית בזמן הצבא, בו שירת כסולן בלהקת חיל הים. הזכייה הראשונה שלו היתה בפסטיבל הזמר והפזמון בשנת 1970. בתחילת הקריירה שלו הוציא שלמה ארצי מספר אלבומים, אך לא זכה בזכותם להצלחה כפי שציפה לה והקריירה המוזיקלית שלו דרכה במקום. כל זאת למרות זכיות רבות במהלך השנים הראשונות לקריירה שלו, בין השאר בפסטיבל הזמר, ייצוג ישראל באירוויזיון ועוד. בשנת 1977, כשכבר כמעט ויתר על קריירת השירה שלו, הוא הוציא אלבום בשם "גבר הולך לאיבוד", אותו הוא הפיק בעצמו וללא התערבות של חברת תקליטים כלשהי. האלבום זכה להצלחה מסחררת, שהחדירה את שלמה ארצי לתודעה ומשם הדרך לקריירה מוזיקלית היתה סלולה. ההצלחה של שלמה ארצי המשיכה אל שנות השמונים והתשעים, בהם הוציא עוד לא מעט אלבומים מצליחים. בשנת 2009 זכה שלמה ארצי בפרס מפעל חיים על פועלו במוזיקה הישראלית. שלמה ארצי אחראי בין השאר לאין ספור אלבומים למבוגרים ולילדים, לאין ספור אמנים נוספים, אותם טיפח בלהקה שלו והמשיכו להיות זמרים או נגנים עצמאיים, וגם ללא מעט קלאסיקות, אותם כתב והלחין לאומנים אחרים.

היכן אפשר לקנות כרטיסים

כרטיסים להופעות של שלמה ארצי ניתן לרכוש באתרי הזמנת הכרטיסים השונים. כמו כן ניתן לקנות כרטיסים בקופות האולם בו עתידה להתקיים ההופעה. האתרים השונים אשר מאפשרים רכישת כרטיסים למופעים הקרובים של שלומי ארצי הם בין השאר, לאן, הדרן, קסטל, זאפה, בימות כרטיסים, ברלה, קופות חיפה ועוד. ניתן כמובן להגיע באופן עצמאי לקופות, או להתקשר לטלפונים במרכזי ההזמנות. ניתן גם להיכנס לאתרי האינטרנט השונים של משרדי הזמנת הכרטיסים ולהזמין כרטיס באופן מקוון. באמצעות אתר האינטרנט ניתן לבחור מקומות ישיבה ואפילו לשלם עבור הכרטיסים באמצעות כרטיסי אשראי.

מוקד הזמנות

מוקדי ההזמנות של הקופות ומשרדי הזמנת הכרטיסים פתוחים בפניכם לצורך הזמנת כרטיסים לאחת מההופעות הבאות של שלמה ארצי, לצורך הזמנת כרטיסים, הזמנת כרטיסים לקבוצות או חברות, ביטולים, שינויים, שירות לקוחות, אל תהססו ליצור קשר עם חברות הזמנת הכרטיסים לפרטים נא לפנות למוקדי ההזמנות בטלפונים, זאפה, לאן, קסטל, הדרן, בימות כרטיסים דרך מוקד הזמנות הכרטיסים: 2207*.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים לשלמה ארצי
Please select listing to show.