הזמנת כרטיסים לצוותא

התאטרון צוותא

צוותא הוא תאטרון תל אביב קטן וייחודי, אשר מציג מזה שנים, סוגים שונים של יצירות, החל מתיאטרון, סאטירה, הצגות ילדים, שירה וסטאנדאפ וכלה באירועים ייחודים לחגים וערבי שבת. צוותא הוקם בשנת 1958 ומאז הוא מהווה מרכז תרבותי חשוב ומפורסם בישראל. כל אחד יכול למצוא בתאטרון הקטן והאינטימי הזה את מבוקשו. מטרת הייסוד של תאטרון צוותא היא להציג לציבור בישראל את ערכי התרבות של אומנויות הבמה ולתת מקום לאומנים צעירים להציג את אומנותם. צוותא מעודדת יצירה חדשה ואפילו דואגת ליצור פסטיבלים ומפגשים מיוחדים. צוותא הוא למעשה כשמה, מקום מפגש של יוצרים, שחקנים והקהל.

אולמות תאטרון צוותא

בתאטרון צוותא תמצאו שלושה אולמות. האולם הראשון נקרא צוותא 1 והוא הגדול ביותר מבין השלושה. אולם זה מורכב מבמה מרכזית ומשלוש מאות שבעים וחמישה מקומות המחולקים לאיזור מרכזי, שני יציעים ושתי גלריות. האולם השני הינו צוותא 2, שהוא אולם קטן עם מאה מקומות ישיבה. צוותא 3 הינו אולם בצורת חצי עיגול, בו שני מפלסים וכשלוש מאות מקומות ישיבה. בשלושת האולמות מתקיימים סוגים שונים של אירועים והצגות.

הצגות ומופעים תאטרון צוותא

בכל אולמות התאטרון מוצגים מופעים שונים כדוגמאת הצגות, ערבי משוררים, הצגות פרינג', מופעי מוזיקה, סטנדאפ ועוד. תאטרון צוותא שם לו למטרה להיות בית ליצירה מקורית וחדשה ולתת במה יוצרים חדשים, בה יוכלו להציג את יצירתם לקהל. באתר צוותא תמצאו לוח אירועים מעודכן בו יופיעו כל סוגי המופעים וההצגות בחודש הקרוב. ההצגות הן מגוונות וכוללת בין השאר מופעים ייחודיים.

מוקד הזמנות- היכן אפשר לקנות כרטיסים

ניתן להזמין כרטיסים להצגות ולמופעים בתאטרון צוותא באמצעות אתר האינטרנט של התאטרון, אשר מאפשר הזמנת מקומות, בחירת מיקום באולם, תשלום וקבלת הכרטיסים בקופה או במייל. ניתן להזמין כרטיסים גם במרכז ההזמנות של התאטרון בטלפון 03-695-0156 והכרטיסים יחכו לכם בקופות לפני המופע. ניתן גם להזמין כרטיסים בקבוצות או לוועדים ואפילו להצטרף לקבוצת ידידי צוותא ללא תשלום ולקבל הטבות והנחות למופעים מסויימים.

שירות לקוחות

שירות הלקוחות של תאטרון צוותא פתוח בפניכם דרך האתר, או בטלפון 03-695-0156. תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של התאטרון בשאלות אודות מופעים, לוח זמנים, אירועים שונים, אולמות התאטרון ועוד. בכל שאלה אל תהססו לפנות אלינו ואנחנו נשמח לסייע לכם.

כתובת: אבן גבירול 30, תל אביב

דוא"ל: [email protected]

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים לצוותא
Please select listing to show.