הזמנת כרטיסים לעומר אדם

עומר אדם הוא הזמר שהפתיע וריגש את כולנו. כולנו זוכרים אותו מימי כוכב נולד, איך כבר אז הגדולה שלו היתה מובטחת. גם כשנחשפה פרשת הגיל שהובילה לפרישתו מהתחרות, כולם ידעו שלבחור הצעיר מחכה עתיד מזהיר בעולם הזמר המזרחי. עומר אדם, אחד הזמרים הצעירים ביותר בתחום הזמר המזרחי והמרוויחים ביותר, שלא עוצר לרגע. את עומר אדם תוכלו לראות מופיע בהופעה הקרובה שלו בקיסריה או באולמות השונים. עומר אדם יעש לכם שמח וטוב על הלב ויגרום לכם להתאהב מחדש במוזיקה המזרחית.

ביוגרפיה

עומר אדם נולד בשנת 1993 במושב משמר השבעה. מקורותיו של עומר אדם הם קווקזים ולמשפחתו יש היסטוריה של קצינים בכירים בצה"ל. עומר אדם פרץ לחיינו לראשונה בתוכנית כוכב נולד המפורסמת, כאשר לקח חלק בעונתה השביעית של התוכנית. עומר אדם נחשב להבטחה הגדולה של העונה וכולם היו בטוחים כי יזכה גם בגמר. בסופו של דבר נחשף גילו האמיתי של עומר אדם והוא הודח מהתוכנית בגלל שגילו לא תאם את גיל המינימום הנדרש לשם קבלה לתוכנית. אך עומר אדם לא התייאש וניצל את הפריצה הגדולה כדי להוציא לאור את הסינגל הראשון שלו "להיאבד ברוח" ואת הסינגל השני מיד אחריו "אל תבכי". ב2010 כבר הוציא עומר אדם את אלבומו הראשון שנקרא "נמס ממך". ב2011 הופיע עומר אדם לראשונה בפניי קהל חי (שלא כחלק מתוכנית כוכב נולד), והיה לזמר הצעיר ביותר שהצליח למלא את קיסריה (מה שנחשב להישג בפני עצמו). מאז הוציא עומר אלבום נוסף בשם "ילד טוב ילד רע" והשתתף גם בלא מעט תוכניות טלויזיה כדוגמאת הדוקו ראליטי בשם "הסוכנים". עומר אדם ממשיך להופיע גם היום והופעות שלו הן בין ההופעות המבוקשות ביותר בתחום הזמר המזרחי.

היכן אפשר לקנות כרטיסים

עומר אדם מופיע בכל רחבי הארץ, ניתן למצוא אותו מופיע על בימות גדולות כמו קיסריה וקטנות כמו מועדון התאטרון בירושלים ובאולמות השונים. להזמנת כרטיסים לאחת מההופעות הקרבות של עומר אדם מומלץ להיכנס לאתרי משרדי הכרטיסים ולהזמין כרטיס להופעה הרצויה. ניתן להזמין כרטיסים באמצעות מוקד ההזמנות או באמצעות אפשרות הזמנת כרטיסים באתרים השונים. ניתן להזמין כרטיסים להופעות גם באמצעות קופות האולם בו עתידה להתקיים ההופעה לדוגמא "מועדון התיאטרון" ועוד.

מוקד הזמנות כרטיסים להופעות של עומר אדם

ניתן ליצור קשר עם מוקדי ההזמנות השונים בכל יום במהלך שעות הפעילות. מומלץ להתעדכן באתרים השונים של משרדי הזמנת הכרטיסים או האולמות השונים, לגביי מועדי ההופעות ולהזמין כרטיסים מראש. לפרטים נא לפנות למוקדי ההזמנות של: זאפה, לאן, קסטל, הדרן, בימות כרטיסים.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים לעומר אדם
Please select listing to show.