הזמנת כרטיסים לעדי אשכנזי

עדי אשכנזי היא אחת הסטנדפיסטיות הישראליות המוכרות והמוערכות ביותר בישראל. עם ותק עצום בתחום הבידור ועם לא מעט הופעות ותוכניות טלויזיה, אשכנזי מיתגה את עצמה כקומיקאית גדולה, אשר מסוגלת להישיר מבט לקהל שלה ולתאר להם בצורה מבדחת, אך מדוייקת, את החיים שלהם ואת הבעיות שלהם. עדי אשכנזי ידועה כממלאת אולמות, כך שאם ברצונכם להזמין כרטיסים לאחת מההופעות הקרבות שלה, מומלץ לכם להזדרז. עדי אשכנזי מופיעה עם המופע שלה, שקרוי על שמה וכמו כן תוכלו לראות אותה בטלויזיה בתוכניות כמו "מה זה השטויות האלה" ו"בלתי הפיך".

ביוגרפיה

עדי אשכנזי החלה את דרכה כקומיקאית בבית הספר למשחק "בית צבי". לאחר שסיימה את הלימודים הופיעה בלא מעט הצגות כמו "מפגשים" וכו'. בשנת 2000 היא השתלבה בתוכנית של קבוצת "דומינו גרוס", יחד עם אמנים שונים וטובים שלימים יהפכו אף הם למוכרים בתחום הבידור. עדי אשכנזי כתבה תכנים ובדיחות לקומיקאים שונים, בינהם מיה דגן, שהיא חברה טובה של אשכנזי. הפריצה הגדולה של עדי אשכנזי התרחשה בשנת 2000 וזאת כשהתארחה בפינה משלה בתוכנית האירוח של יאיר לפיד. לאחר החשיפה בתוכניתו של יאיר לפיד, יצאה עדי אשכנזי עם המופע שלה שמופיע עד היום ומשתנה ומשתדרג כל הזמן. בשנת 2006 זכתה אשכנזי כאשת השנה בטלויזיה. בשנת 2005 עלתה לאויר תוכנית הבידור שלה בשם "מה זה השטויות האלה", אשר המשיכה לעונות נוספות. ב2013 עלתה לשידור תוכנית דרמה קומית נוספת בכיכובה של עדי אשכנזי בשם "בלתי הפיך". עדי אשכנזי ממשיכה להופיע גם בימים אלה בכל רחבי הארץ עם המופע שלה המתאר מכלול מצבים מהוואי החיים בישראל.

היכן אפשר לקנות כרטיסים להופעות של עדי אשכנזי?

כרטיסים למופע של עדי אשכנזי ניתן לרכוש במספר דרכים. ראשית ניתן לפנות למשרדי הזמנת הכרטיסים בטלפון, או באמצעות האתר ולהזמין כרטיס לאחת ההופעות. משרדי הכרטיסים אשר מוכרים כרטיסים להופעות הקרבות של עדי אשכנזי הם לאן, קסטל, הדרן, בימות, מיסטר טיקט ועוד. מומלץ לבדוק היכן ההופעה מתקיימת, מכיון שעדי אשכזני מופיעה בכל הארץ. בנוסף ניתן לפנות לתאטרון המציג את ההופעה הספציפית אליה אנחנו מעוניינים להזמין כרטיסים, לפנות למרכז ההזמנות של אותו תאטרון כדוגמאת "צוותא".

מוקד הזמנות כרטיסים למופעים של עדי אשכנזי

ניתן לפנות למוקדי ההזמנות השונים בטלפונים הבאים במגוון רחב של שאלות ואפילו לצורך ביצוע הזמנת כרטיסים. ניתן להזמין כרטיסים בודדים להופעה הבאה של עדי אשכנזי או לרכוש כרטיסים עבור קבוצות וועדים. לפרטים נא לפנות למוקדי ההזמנות בטלפונים, צוותא, לאן, קסטל, הדרן, בימות כרטיסים דרך מוקד ההזמנות.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים לעדי אשכנזי
Please select listing to show.