הזמנת כרטיסים למשחקים של מכבי חיפה

מכבי חיפה הינו אחד ממועדוני הכדורגל הגדולים והמוכרים ביותר בארץ. המועדון כולל קבוצת כדורגל וקבוצת כדורסל וגם קבוצות נוער ואתלטיקה. מועדון מכבי חיפה הוא המועדון הגדול ביותר בעיר חיפה והוא ייצג את העיר נאמנה באין ספור תחרויות ומשחקים בארץ ובעולם ואפילו זכה בלא מעט אליפויות.

שירותי המועדון- כדורגל (טלפונים כתובות)

מועדון הכדורגל של מכבי חיפה הוא מהותיקים בארץ והוא הוקם בשנת 1913. המועדון משתתף בליגת העל הישראלית ומנוהל באמצעות איש העסקים יעקב שחר כבר מעל לעשרים שנה. המועדון כולל בין השאר קבוצת בוגרים, אך גם קבוצות נוער וילדים ואפילו בעלים של מספר בתי ספר לכדורגל. המועדון זוכה ללא מעט הצלחות, בינהם שתים עשרה אליפויות ישראל, חמישה גביעי מדינה וארבעה גביעי טוטו. המועדון זכה גם להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות האירופאית ועוד. צבעי המדים של הקבוצה יהיו תמיד ירוק ולבן, כאשר משחקי הקבוצה מתקיימים בשנים האחרונות באיצטדיון קרית אליעזר המפורסם. למועדון ישנה קבוצה יריבה חיפאית והיא הפועל חיפה. כתובת המועדון היא ברחוב קרית ספר 4, שכונת אחוזה, חיפה. במשרדים הוא בוואטסאפ 04-7704444. פקס: 04-7704459 כתובת מייל: [email protected].

שירותי המועדון- כדורסל

קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב הינה אחת הקבוצות הותיקות ביותר בישראל. בשנות השמונים הקבוצה היתה ממוקמת בצמרת הכדורסל בישראל כאשר היא מנתה שחקנים טובים כמו דורון שפע, ארי רוזנברג, עדי גורדון ועוד. בעבר אוחדה הקבוצה עם הפועל חיפה בכדורסל, אך כיום היא מתפקדת כמכבי חיפה בכדורסל בלבד. משרדי הקבוצה ממוקמים בכתובת היכל הספורט רוממה, דרך פיק"א חיפה. הטלפון במשרדים הוא 04-8100943.

שירותי המועדון- ילדים

מועדון מכבי חיפה מאמין בדור ההמשך הצעיר, זאת הסיבה כי גם במועדון הכדורסל וגם במועדון הכדורגל, דואגים לטפח דור צעיר בקבוצות ילדים ונוער. מועדון הכדורגל מתחזק בתי ספר מקצועיים לכדורגל, אשר מטרתם לאתר כשרונות צעירים שיגדלו לאור ערכי המועדון וכמובן יאומנו בהתאם להיות בעתיד חלק מקבוצת הבוגרים של המועדון. קבוצות הילדים והנוער מתאמנים במגרשים הגדולים ומהווים את העתודה לקבוצות הבוגרים. מרבים השחקנים הבוגרים במועדון החלו את דרכם בקבוצות הנוער שלו.

שירותי המועדון אתלטיקה

מכבי חיפה הינה אגודת אתלטיקה מהטובות והבולטות בישראל. האגודה קיימת כבר כמאה שנה והיא שהביאה לתודעה את מרבית האתלטים הטובים במדינה. האגודה נתמכת על ידי עיריית חיפה. כיום האגודה מתפעלת כמאה וחמישים אתלטים בכל הגילאים, כאשר מרביתם נחשבים לאלופי עולם בתחומם.

הזמנת כרטיסים

הזמנת כרטיסים למשחקי הקבוצות יכולה להתבצע באמצעות משרדי המועדון, או באמצעות אתרי משרדי הכרטיסים השונים. ניתן להזמין כרטיסים בודדים למשחקים ספציפיים, או להזמין מנוי לעונת משחקים מלאה.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים למשחקים של מכבי חיפה
Please select listing to show.