הזמנת כרטיסים לישראל קטורזה

לא סתם כולנו אוהבים את הבדרן קטורזה. קטורזה מצליח לגעת בנו במופעים שלו בצורה הומוריסטית אומנם, אך להוכיח אותנו על נוהגי היומיום שלנו ובעיקר בכל הקשור למערכות היחסים שלנו עם הקרובים אלינו ביותר. קטורזה מתעמק בהבדלים בין הגברים לנשים ומצליח לחדד אותם באופן מצחיק עד דמעות. קטורזה מנסה להסביר לנו איך למרות כל ההבדלים האלה בין המינים, אנחנו עדיין מוצאים את הדרך להצליח לחיות אחד עם השני בשלווה. הקהל מצידו ממשיך למלא את האולמות בכל פעם מחדש. אם אתם רוצים להגיע למופע סטנדאפ, חכם, שנון שמדבר עלינו ועל החיים המשותפים שלנו עם הסובבים אותנו, המופע של קטורזה הוא הכתובת הנכונה.

ביוגרפיה

ֿקטורזה נולד בשנת 1968 בצרפת. כבר בגיל ארבע הוא עלה לארץ וגדל באשדוד. כאשר השתחרר מהצבא בתפקיד טכני בחיל האויר, הוא החל ללמוד משחק בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין. במקביל החל להופיע בהופעות קומיות במועדון המוכר הקאמל קומדי קלאב, אשר מאפשר במה לסטנדאפיסטים צעירים שרוצים לקבל חשיפה. בהמשך קטורזה אף מתחיל בקריירה של סטנדאפיסט ברדיו בתוכנית המפורסמת של דידי הררי בשנות התישעים.

הפריצה הגדולה של קטורזה לתודעה של כולנו התרחשה בשנת 1993 כשהופיע בפינה משלו בתוכנית הבידור המוערכת דאז של הראשון בבידור- דודו טופז. באותה שנה החל קטורזה לעלות עם מופעים עצמאיים ברחבי הארץ כסטדאפיסט מבטיח. הייחודיות של קטורזה היתה בכך ששיתף פעולה באופן מלא עם הקהל שלו, כך שהמופע שלו כלל לא מעט אילתורים מוצלחים. בנוסף להיותו קומיקאי בחסד עליון משחק קטורזה גם בתאטרון ובקולנוע ואפילו בטלויזיה. א

פשר לראות אותו משחק בסרט המוכר "סוף העולם שמאלה" ב2005 או ב"שושלת שוורץ" ב2007. בנוסף קטורזה היה חלק פעיל בפאנל המוכר של "מועדון לילה" בהנחייתו של ארז טל, בין השנים 2008-2010. מאז קטורזה ממשיך להופיע על מיטב הבימות בארץ בתור אחד הסטנאפיסטים המצחיקים והמוכשרים ביותר בישראל.

היכן אפשר לקנות כרטיסים להופעות של קטורזה

הדרך הקלה ביותר לההזמין כרטיסים להופעות של הסטנדאפיסט קטורזה, היא באמצעות חברת הייצוג שלו בשם "משה קול הפקות". חברה זו מייצגת אמנים מסויימים בינהם רותם אבוהב, אלי יצפאן וקטורזה ומציעה שירות של מכירת כרטיסים נוחה להופעות של מיוצגיה. באתר החברה תמצאו את מכלול ההופעות של האומן קטורזה לחודשים הקרובים ותוכלו להזמין כרטיסים באופן מקוון דרך האתר, או באמצעות הטלפון במשרדי החברה בטלפון 03 -6024460  בנוסף ניתן להזמין כרטיסים לקטורזה גם דרך מוקדי ההזמנות וחברות הכרטיסים השונות, כגון לאן, הדרן, קסטל ועוד.

מוקד הזמנות כרטיסים לקטורזה

לשאלות כמו, תאריכי הופעות, הזמנת כרטיסים, בחירת מקומות ישיבה, ביטולים והזמנות לוועדים, ניתן לפנות לחברות הזמנת הכרטיסים בטלפונים, לאן, קסטל, הדרן או בימות כרטיסים דרך מוקד הזמנות הכרטיסים בטלפון
03-6024460.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים לישראל קטורזה
Please select listing to show.