הזמנת כרטיסים לבית"ר ירושלים

מועדון בית"ר ירושלים

מועדון בית"ר ירושלים הינו אחד המועדונים הגדולים בארץ. משמעות השם בית"ר הינו ראשי תיבות של "ברית יוסף טרומפלדור. מועדון בית"ר ירושלים הוא חלק מאגודת הספורט בית"ר. קבוצת בית"ר ירושלים היא הקבוצה המרכזית בעיר ירושלים. המועדון כולל אוהדים רבים ומשוייך לצד הימני של המפה הפוליטית וכך גם מרבית האוהדים.

שירותי המועדון – כדורגל

קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים משתייכת לאגודת הספורט בית"ר, אשר כוללת בתוכה קבוצות נוספות כמו בית"ר כפר סבא ועוד. הקבוצה קיימת מאז 1936, כאשר החל משנות השבעים הקבוצה מדורגת במקומות הראשונים של הליגות הישראליות, כאשר היא זכתה בשש אליפיות, שבעה גביעי מדינה ושני גביעי טוטו. האצטדיון הקבוע של הקבוצה, בה מתקיימים כל משחקי הבית שלה, הוא אצטדיון טדי בעיר ירושלים. האיצטדיון נמצא בשכונת מלחה והוא מכיל מעל לעשרים ואחד אלף מקומות ישיבה. לקבוצה אוהדים רבים מכל הארץ. סמלה של הקבוצה משלב את המנורה וסמלי האריות, בדומה לסמל העיר ירושלים. כתובת המועדון הינה ברחוב שמואל בייט 1, ירושלים והטלפון במשרדים הוא *8780 או בוואטסאפ – 050-3002526.

שירותי המועדון- כדורסל

בית"ר ירושלים בכדורסל היא קבוצה אשר משחקת כיום בליגה ב'. בשנות השבעים הקבוצה שיחקה בליגת העל, אך לאחר מספר שנים הקבוצה הגיעה לשפל היסטורי והיא פורקה אחרי שהיתה מקום אחרון בליגה. באותה תקופה הבעלים של הקבוצה היה משה דדש. לפני כשנה החליטו בעלי הקבוצה להקים את הקבוצה מחדש וכיום הקבוצה משחקת בליגה ב', בתקווה להתקדם ולחזור לשחק בליגת העל. הקבוצה משחקת במתנס פיליפ לאון שבקרית יובל.

שירותי המועדון- ילדים

לבית"ר ירושלים ישנן קבוצות ילדים ונוער, בהם מתאמנים הילדים למקצועיות וכושר גופני, הנדרשים מהם לצורך המשחקים וההתקדמות בקבוצות. מועדון בית"ר מעוניין לגדל דור צעיר ומיומן, אשר יתחנך על ערכי המועדון ויוכל בעתיד לייצג את המועדון נאמנה במשחקים השונים ולהביא את הקבוצה לאליפויות וגביעים.

הזמנת כרטיסים

כרטיסים למשחקים של המועדון בית"ר ירושלים ניתן לרכוש במספר אפשרויות. האפשרות הראשונה היא רכישה דרך אתר המועדון או משרדי המועדון. ניתן לרכוש כרטיסים למשחקים בודדים, או להזמין מנוי לכל משחקי העונה. בנוסף אתרים שונים כגון, לאן ([email protected]), בימות, קסטל ועוד מציעים למכירה כרטיסים למשחקים, כאשר ניתן לבחור את המיקום במגרש או באולם באופן מקוון ואפילו לשלם דרך האתר, כאשר הכרטיסים נשלחים ישירות בדואר.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים לבית"ר ירושלים
Please select listing to show.