הזמנת כרטיסים הדקה ה-90

סוכנות נסיעות הדקה 90

סוכנות הדקה ה 90 היא אחת מסוכנויות הנסיעות הוותיקות ביותר בארץ. בניגוד לחברות התעופה, הדקה ה90 היא סוכנות, שמציעה מגוון רחב של אפשרויות נופש, נסיעות עסקים ועוד בארץ ובעולם, במחירים מפתיעים וזולים. סוכנות הדקה ה90 צברה לעצמה עם השנים שם של סוכנות אמינה ומקצועית ולא מעט לקוחות בוחרים להזמין את החופשה שלהם רק בדקה ה90. הרעיון העומד מאחורי סוכנות זו, הוא להציע מגוון רחב של חבילות נופש, טיסות סדירות וטיסות שכר, טיולים מאורגנים, בתי מלון בארץ ובחו"ל ועוד סוגי חופשות מגוונות והכל במחירים זולים במיוחד למזמינים בדקה ה90. ניתן כמובן להזמין חופשה עתידית, אך היתרון הגדול בסוכנות זו, הוא דווקא היכולת להזמין כרטיסים לתאריך קרוב ולהנות ממחירים ללא תחרות.

הזמנת טיסה בארץ ובחו"ל דרך הדקה ה 90

סוכנות הדקה ה 90 מזמינה אתכם להזמין דרכה כרטיסי טיסה למגוון רחב של יעדים בארץ ובעולם. לא משנה אם תרצו לטוס לאילת, תאילנד, ניו יורק או לספרד, תוכלו למצוא כרטיסים נוחים בסוכנות הדקה ה90 ובמחירים מיוחדים. בסוכנות הדקה ה90 תוכלו להזמין טיסות סדירות, טיסות שכר, טיסות של חברות ישראליות כמו אלעל וישראייר, או בכלל טיסות של חברות זרות, כמו אייר ברלין וקרואטיה אייריינס. בכל פעם שתרצה להזמין כרטיסי טיסה באופן מיידי, פשוט וקל, מומלץ שתבחר בשירות של סוכנות הנסיעות הדקה ה90. הזמנה נוחה באמצעות המענה הטלפוני 073-3909090 או בווטסאפ 054-3261751, או הזמנה מקוונת ונוחה באתר, שגם חוסכם לכם את דמי הטיפול

הדקה ה 90 – הזמנת מלונות בארץ ובחו"ל

החלטתם לצאת לנופש אבל אתם לא מעוניינים בחבילת נופש הכוללת טיסה ומלון? אתם מחפשים חופשה בלי לצאת מהארץ? הדקה ה90 היא הסוכנות שלכם. באתר הסוכנות תמצאו מגוון רחב ומגוון של דילים לבתי מלון בארץ ובעולם במחירים שונים המתאימים לכל כיס. הזמנת הכרטיסים לבתי המלון מבוצעת באמצעות האתר, או באמצעות נציג טלפוני, אשר ישריין לכם מקומות במלון, יבצע אישור במלון, כך כל שכל מה שאתם תצטרכו לעשות, הוא להגיע ללובי המלון ולקבל את החדר שלכם לחופשה הקרובה.

הדקה ה 90 – חבילות נופש בארץ או בחו"ל

רבים מהנופשים בחו"ל יספרו כי אין כמו חבילות נופש. חבילות הנופש כוללות בתוכם לרוב את הטיסות, המיסים והמלון, לתקופה מסויימת באותו היעד. הזמנת חופשה היא הדרך הפשוטה והמהירה ביותר לצאת לחופש. לקבוע טיסות ובמקביל לנסות למצוא מלון בנקודת היעד, שגם יהיה זול, טוב ואיכותי וגם קרוב לכל האתרים, היא משימה לא פשוטה בכלל. זאת הסיבה כי חבילות הנופש חוסכות לכם זמן. תנו לסוכנות לעשות את העבודה השחורה בשבילכם ולמצוא עבורכם את החבילה המשתלמת והכדאית ביותר.

הדקה ה 90 שירות לקוחות והזמנת כרטיסים

שירות הלקוחות של הדקה ה90 פתוח בפניכם בימים א'-ה' בשעות הפעילות 09:00 – 17:00 במספר טלפון 073-3909090 או בווטסאפ 054-3261751, לכל שאלה בנושא הזמנות, יעדים, כרטיסים, ביטולים ועוד.

כמו כן ניתן ליצור קשר עם החברה במספר טלפון 9090* או בדוא"ל [email protected].

משרדי דקה 90 ממוקמים ברח' המסגר 9 תל אביב. כמו כן – ניתן לפנות למוקד החברה בנמל תעופה בן גוריון אולם. מיקום העמדה נמצאת ליד במפלס 2, גלריה מזרחית טרמינל 3.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים הדקה ה-90
Please select listing to show.