גוליבר הזמנת כרטיסים

סוכנות גוליבר

גוליבר היא סוכנות נסיעות ותיקה שהוקמה בשנת 2001. מטרתה של גוליבר היתה להוות סוכנות נסיעות אינטרנטית המאפשרת ללקוחות שלה להזמין טיסות, טיולים מאורגנים, חופשות ועוד באמצעות האינטרנט. סוכנות גוליבר מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של יעדי טיסות, נופש, טיולים, מלונות ועוד בארץ ובעולם. לצורך ההזמנה כל מה שתאלצו לעשות הוא להיכנס לאתר החברה ולבחור את החופשה הנוחה לכם ביותר. האתר מפורט ומכיל מידע רב אודות הטיסות, היעדים ועוד.

גוליבר הזמנת טיסה בארץ ובחו"ל

חברת גוליבר מציעה ללקוחיה מגוון רחב של יעדים לטיסות סדירות וטיסות שכר במשך כל ימות השבוע. גוליבר מקושרת למעשה לכל מערכות ההזמנות הבינלאומיות של כל חברות התעופה בעולם וכך יכולה למעשה להציע ללקוחותיה את הטיסות הטובות ביותר, במחירים הזולים ביותר. באתר של גוליבר תוכלו למצוא גם השוואות מחירים בין הטיסות השונות ואפילו לרכוש כרטיסים במחירים אטרקטיביים יותר בדקה ה90. דרך גוליבר תקבלו אישור מיידי לטיסה וכמובן שתקבלו את הכרטיס ישירות במייל. תהליך ההזמנה נוח ופשוט וכך גם הדרך שלכם לחופשה הבאה. להזמנות חייגו 03-713-77-77.

גוליבר הזמנת מלונות בארץ ובחו"ל

הזמנת מלון בארץ ובחו"ל היא פעולה לא פשוטה בכלל. כיצד נוכל לבחור מלון, כשמעולם לא ביקרנו בו, או באיזור בו הוא ממוקם? לשם כך קיימת חברת גוליבר. חברת גוליבר מתחייבת ללקוחותיה לדירוג מדוייק של המלונות אליהם היא מציעה להזמין מקומות באתר שלה. הדירוג המשוקלל כולל נתונים כמו מחיר המלון, מיקומו וחוות הדעת עליו וכך למעשה בקלות יחסית תוכלו לבחור את המלון המתאים לכם ביותר. כמו כן האתר כולל מגוון רחב של מלונות, עליהם תמצאו מידע רב באתר, כמו למשל תמונות המלון, מיקומו במפה, השירותים במלון וכמובן תוכלו לבצע השוואת מחירים באתר בין בתי המלון השונים. הזמנת חדר בבית מלון מעולם לא היתה פשוטה יותר. להזמנות חייגו 03-713-77-77.

חבילות נופש וטיולים מאורגנים בחו"ל

חבילות נופש הם הפיתרון המושלם למי שלא מעוניין להתעסק בהזמנת החופשה השנתית יותר מידי. חבילות הנופש והטיולים המאורגנים הן חבילות, בהן כלול מחיר הטיסות, המלון, העברות, מיסים ובטיולים המאורגנים גם ימי הטיול, האוטובוס, המדריך ועוד. כמו כן במרבית המקרים חבילות הנופש או הטיולים המאורגנים יהיו זולות משמעותית מהזמנה נפרדת של בית מלון, טיסה, רכב ועוד. להזמנות חייגו 03-713-77-77.

גוליבר שירות לקוחות והזמנת כרטיסים

שירות הלקוחות של גוליבר זמין עבורכם בטלפון 03-713-77-77 לצורכי הזמנה, ביטולים, בירור מחירים ועוד. צרו קשר עוד היום עם שירות הלקוחות של גוליבר שיתאים עבורכם את החופשה המשולמת בשבילכם.

אולי יעניין אותך גם

גוליבר הזמנת כרטיסים
Please select listing to show.