הזמנת כרטיסים לעידן רייכל

עידן רייכל

עידן רייכל, הזמר שהכניס לתודעה שלנו את המוזיקה הקסומה שמשלבת שירה אישית עם להקה של זמרים אתיופים. עידן רייכל, האיש והראסטות, הוא זמר נשמה, מלחין ופזמונאי מוכר בישראל. כמעט כל האלבומים שלו, בעיקר אלה שיצאו כחלק מפרוייקט עידן רייכל, זכו להצלחה מסחררת וכך גם ההופעות שלו מתמלאות כמעט תמיד מוקדם מהצפוי. הסגנון הייחודי, שילוב הכלים האינסטרומנטליים והלהקה המלווה, הפכו את עידן רייכל למיוחד בתחומו ולכן הוא כל כך מוערך.

ביוגרפיה

עידן רייכל נולד בכפר סבא ב1977. כבר בילדותו למד לנגן על כלי נגינה רבים. בצבא שירת עידן רייכל בלהקת רוק צבאית. הקשר לאוכלוסיה האתיופית התחיל מיד לאחר הצבא, כאשר עידן רייכל שימש כיועץ בפנימיה, שבה רוב הילדים היו ממוצא אתיופי. כך למעשה יכל עידן רייכל להתקרב למוזיקה ולתרבות האתיופית. בתחילת הקריירה שלו, רייכל ליווה זמרים גדולים וטובים על פסנתר, בינהם עברי לידר, ריקי גל ועוד. הפריצה הגדולה של עידן רייכל הגיעה עם התחלת הפרוייקט של עידן רייכל, בו למעשה ביקש רייכל לעבור מנגינה בלבד להפקה מוזיקלית מלאה. הפרוייקט הראשון הוקלט בבית הוריו באמצעות להקה של שלושים זמרים אתיופיים, כאשר את האלבום שיצא הפיצו חברת הליקון. האלבום יצא בשנת 2002 וזכה להצלחה כבירה. את רוב השירים שלו כותב ומלחין עידן רייכל בעצמו. ב2005 הוציא עידן רייכל את האלבום השני של הפרוייקט בשם "מעמקים" שגם הוא הצליח מאוד. ב2008 יצא האלבום השלישי של הפרוייקט "בין קירות ביתי" וב2011 הוציא עידן אלבום נוסף בשם "הביתה, הלוך וחזור”. בשנת 2013 יצא האלבום האחרון עד כה של הזמר, בשם "רבע לשש". כל האלבומים הצליחו מאוד במכירות וגרפו פרסים רבים. במקביל עידן רייכל מופיע בהופעות מסחריות ובהופעות באירועים חשובים, לדוגמא ההופעה במהלך ביקורו של אובמה בארץ.

היכן אפשר לקנות כרטיסים להופעות של עידן רייכל?

כרטיסים להופעות הקרבות של עידן רייכל ניתן להשיג במגוון דרכים. ראשית ניתן להזמין את הכרטיסים באמצעות משרדי הכרטיסים השונים כגון מיסטר טיקט, זאפה, לאן, הדרן ועוד. בנוסף ניתן לרכוש באמצעות חברות האשראי והמועדונים השונים כרטיסים בהנחה להופעות של עידן רייכל. באמצעות מועדון לאומי קארד או באזר למשל ניתן לרכוש כרטיסים במתכונת של 1+1. את הכרטיסים ניתן לרכוש במוקדי ההזמנות או באמצעות רכישה מקוונת באתרים השונים.

מוקד הזמנות כרטיסים להופעות של עידן רייכל

מוקדי ההזמנות פתוחים בפניכם בכל ימות השנה. מומלץ להתעדכן באתרים השונים של משרדי הזמנת הכרטיסים או התאטראות השונים לגביי מועדי ההופעות ולהצטייד בכרטיסים מראש. לפרטים נא לפנות למוקדי ההזמנות בטלפונים, זאפה, לאן, קסטל, הדרן, בימות כרטיסים דרך מוקד הזמנות הכרטיסים זאפה פעיל בימים א' – ה' בין השעות 17:00-09:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 13:00-09:00 במספר טלפון *9066 או 9080*.

אולי יעניין אותך גם

הזמנת כרטיסים לעידן רייכל
Please select listing to show.