סקירה כללית: סוגים של פוליש לרצפות השונים ואיך לבחור את החברה הנכונה

לפני ביצוע עבודות פוליש לרצפות, חשוב מאוד להבין כי מאחר וישנם סוגים שונים של מרצפות, כך גם יש סוגים שונים של פוליש, אשר כל אחד מהם נועד להתאים באופן מדוייק אל הרצפה ולהעניק את התוצאה הטובה ביותר.

אז מה זה בעצם פוליש לרצפות וכיצד זה עובד?

פוליש הוא ליטוש והברקה של הרצפה שנעשים לרוב בשני שלבים: שלב הקרצוף והליטוש ושלב מריחת חומר להברקה ולהגברת העמידות של הרצפה. ישנם כמה סוגים של פוליש: הסוג הפשוט והשכיח יותר הוא פוליש וקס.

חשבו לדעת שהפעולה לא מתאימה לכל סוגי הרצפות. גרניט פורצלן וקרמיקה לא יוכלו לעבור פוליש שכן שני סוגי האריחים האלה מיוצרים בעזרת חימום.

כיום ניתן לשמוע בהזדמנויות רבות מאוד על שירותי פוליש מקצועיים ועל היתרונות הרבים אשר שירות שכזה יכול להעניק לכם. בעבר, שירותים אלו הוענקו בעיקר לאולמות אירועים ובתי יוקרה אך כיום כל אחד וכל אחת יכולים ליהנות משירותי פוליש מקצועיים בבית שלהם, שירותים אשר יעניקו להם יתרונות רבים מאוד ויאפשרו להם ליהנות מבית מבריק ונקי בקלות רבה למשך זמן רב מאוד.

יתרונות של הפוליש לרצפות

אז מעבר לתחומה במישור האסתטי והחזותי, פוליש עבור משטחים גם משרת אותנו ברמה הפונקציונאלית, תורם ומשפר את רמת עמידותו של המשטח לטווח הארוך. חשוב להבין שיש לערוך את תהליך הצחצוח אחת לשנה שכן חומר הניקוי עשוי להעניק למשטח מראה נוצץ ומבריק אך ורק לפרק זמן מוגבל של שנה כאמור. החיסרון הבולט הוא שלעתים יאלץ את הדיירים לערוך פינוי דירות לכמה זמן על מנת להבטיח שהתהליך יסתיים במהירות וביעילות.

  1. הגנה: הוא יוצר מחסום מגן על משטח הרצפה, המסייע במניעת שריטות, שפשופים וסוגים אחרים של נזקים פוטנצאליים.
  2. מראה חדש ומבריק: פוליש לרצפה יכול להעניק לרצפות מראה מבריק, ולגרום להן להיראות חדשות ונקיות.
  3. ברמה הפונקציונאלית: רצפה מלוטשת קלה יותר לניקוי, שכן לכלוך ופסולת אינם נצמדים בקלות רבה למשטח.
  4. עמידות: פוליש לרצפה יכול לעזור להאריך את חיי הרצפה על ידי מתן הגנה נוספת והפיכתה לעמידה יותר בפני שחיקה.
  5. עמידות להחלקה: חלק מחומרי הלק לרצפה נוצרו כדי להגביר את עמידות ההחלקה של הרצפה, מה שהופך אותה לבטוחה יותר עבור אנשים ללכת עליה, במיוחד בתנאים רטובים.
  6. חסכוני: מריחת פוליש לרצפה היא דרך חסכונית לשמור על מראה ואריכות ימים של הרצפה.

3 סוגי פוליש לרצפות הנפוצים ביותר

לפני שאתם בוחרים לבצע פוליש למרצפות הבית או החלל הציבורי או העסקי, חשוב מאוד להתייעץ עם חברות המתמחות בתחום על מנת לקבל לא רק את השירות הטוב ביותר והביצוע הטוב ביותר, אלא גם את ההתאמה הנכונה בין סוג הפוליש לסוג הרצפה והצרכים של החלל. בדיקה מוקדמת של סוג הרצפה כמו גם הערכה של הצרכים שלכם וכמות האנשים העוברת במקום, תוכל להעניק לכם פוליש מקצועי, אשר גם יראה טוב וגם ישמר לאורך זמן רב.

חשוב מאוד לבצע פוליש רק על ידי חברות מקצועיות ומוכרות, בעלות ניסיון, ידע ויכולת מקצועית, כמו גם כלים מקצועיים ומכונות פוליש מתקדמות. מבין הסוגים השונים של פוליש לרצפות, ניתן למנות את שלושת סוגי הפוליש הפופולאריים ביותר:

פוליש ווקס לרצפות

בפוליש וקס הקרצוף נעשה בעזרת מכונת פוליש ובעזרת צמר מגנזיום. לאחר הקרצוף ישנה מריחת וקס שנותנת מראה חלק ומבריק.

פוליש מסוג זה נעשה באמצעות מריחה של שעווה מותכת על גבי הרצפות. מטרת פוליש ווקס הוא להעניק מראה מבריק. מדובר בפוליש זול יחסית לסוגים אחרים, וכך גם משך האפקט שהוא מותיר על הרצפה. לכן, פוליש ווקס יתאים למשרדים, לאחר פינוי מחסנים או לאחר ניקיון של אתרים ציבוריים.

 פוליש קריסטל לרצפות

בתהליך הפוליש הקריסטלי מוחדרת שכבה של מיקרו קריסטלים. יש שימוש בצמר פלדה ובמכונת דיסק

פוליש קריסטל נועד להעניק מראה מבריק לרצפות, אך גם לשמור עליהן מפני שריטות. את פוליש הקריסטל מבצעים באמצעות קירצוף של הרצפה והחדרה של החומר אל תוכה. פוליש זה מתאים למרצפות שייש ומרצפות מסוג טרצו, כמו גם לגרניט פורלצן. פוליש קריסטל מתאים מאוד לבתים פרטיים ודירות.

פוליש אקרילי

פוליש אקרילי מתאים למקומות ציבוריים בהם יש כמות גדולה של עוברים ושווים. הפוליש האקרילי נעשה באמצעות קרצוף של הרצפות ולאחר מכן מריחה של שכבה אוטמת ומגינה. פוליש אקרילי נועד לא רק להברקה אלא גם להגנה, מניעה של שריטות וכתמים.

תשבות לשאלות נפוצות

שיטת ההברקה הנפוצה ביותר- מדוע?

כיום, שיטת ניקוי זו נחשבת לאחת מן השיטות הנפוצות והמקובלות ביותר שכן היא איננה כרוכה או עלולה להסב נזקים ופגיעות לאותם המשטחים הנדרשים לצחצוח והברקה. למעשה תהליך ההברקה והצחצוח מיועד בדיוק על מנת לא לפגוע ברצפה אלא על מנת להעניק לה הגנה ושמירה מרבית בפני תנאים כאלו ואחרים. השמירה על המשטחים נעשית תודות לחומרי הניקוי בהם נעשה שימוש בזמן הניקוי.

איך לבחור חברת פוליש?

לפני שאתם בוחרים חברה אשר תעניק לכם שירותי פוליש בדקו היטב את החברה עצמה וכל פרט עליה – מיהם אנשי המקצוע אשר מועסקים בה? באילו חומרי פוליש הם עושים שימוש ? וכמובן, נסו לאתר המלצות וחוות דעת מלקוחות קודמים של החברה אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים כי אתם בוחרים בחברה מקצועית ואיכותית שתעניק לכם שירות ברמה גבוהה במיוחד.

חשוב להדגיש כי בכי לבצע את הפוליש יש להזיז את הריהוט ולכן אם אתם עומדים לעבור לדירה חדשה, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא להזמין שירות של פוליש לפני שאתם עוברים אל הדירה. שירות שיאפשר לכם לבצע את המעבר בצורה הרבה יותר טובה וימנע מכם את הצורך במאמצים רבים בעת הניקיון של הדירה, מה שללא ספק יעניק לכם יתרונות רבים.

אולי יעניין אותך גם

סקירה כללית: סוגים של פוליש לרצפות השונים ואיך לבחור את החברה הנכונה
Please select listing to show.